Jak na ranní nevolnost

Všichni jistě známe rčení, že alkohol je metla lidstva, ale zametat se musí. S konzumací alkoholu jsme se v dřívějším nebo také pozdějším věku setkali všichni. Někomu zachutnal méně a někomu zase více. Lidé to také můžou brát jako vstupenku do světa, kde je leccos povoleno a svět se zdá příjemnějším místem. Všichni se ale shodneme, že alkohol je špatný způsob řešení problémů.
přípitek přátel

Může z něj vzniknout stejně jako z jakékoliv jiné drogy závislost. Pokud to zavedeme do extrémů tak alkohol je pro naše tělo jed, jehož vedlejším účinkem je opilost. Která je hojně využívána ke zlepšení pohledu na svět ovšem všeho je třeba brát s mírou.
víno ve sklenici

Jednalo by se o skvělý prostředek k uvolnění a k zábavě, ale má jednu velkou nevýhodu a tou je kocovina . Ta nám všem může do velké míry zavařit. V případě, že alkohol špatně nakombinujeme a je ho příliš mnoho je velká šance, že nás ráno navštíví paní kocovina. Vyřadí nás absolutně z provozu, máme bolesti hlavy, dehydrataci a nejsme schopni absolutně ničeho. To jsou stavy, které nechce zažít nikdo z nás.

Jenže abychom se ji vyhli nesměli bychom pít žádný alkohol. Pokud se však chceme rovnoměrně zařadit do společnosti a chceme konzumovat alkohol musíme si pití řádně naplánovat abychom aspoň zmírnili účinky kocoviny.
opilec na stole

V případě, že jdeme na večírek a potřebujeme ráno fungovat v první řadě bychom měli snížit míru konzumace alkoholu. Dát si pár piv nebo pár panáků. Důležité je taky konzumovat alkohol pomalu, jelikož rozklad alkoholu a jeho střízlivění trvá poměrně dlouho rozhodně bychom neměli panáky exovat.

Dále je také důležité pít pouze jeden druh alkohol nebo jej případně prokládat nealkoholickými nápoji, ale dejte si pozor. V případě, že piju nealko měl bych se vyhnout konzumaci bublinkových a sladkých nápojů. Ty totiž rozklad zpomalují a užijeme si tak kocovinu o něco déle.